prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Fredag!

Publicerad 2008-04-18 10:12:29 i Saras dagar

Äntligen fredag! Förlåt för mitt bittra inlägg ändå, men jag blir så trött när jag verkligen lagt ner pengar, tid, och framförallt energi (vilket jag inte haft mycket av på sista tiden!) för att försöka ordna något roligt och sen skiter folk liksom i det. Eller det känns så i alla fall. Folk är ytterst sällan besviken på mig pga såna grejer, för jag gör inte så! Och jag tycker inte det är svårt heller. Man säger inte att man bangar dagen före liksom.

Men nu lägger vi det bakom oss! Älskling väckte mig och var skitpigg idag, jag fattar inte, han som sover till 14 om ingen väcker honom annars. Men det var bara att gå upp! Vi ska väl slöa och äta frukost en stund, sen ska vi åka ut me bilen till typ farsta eller nåt. Han ska gå på ett ställe jag inte får gå för att jag bara är 19 (nu höll jag på att skriva 18!) och jag ska köpa citron, plastglas och förhoppningsvis någon snygg topp till ikväll!

Sen vid 20-tiden börjar folk droppa in här, och sen, party!!!

Puss!!!

(Är det inte konstigt att jag har ändå så pass många läsare, men inga kommentarer?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela