prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Bortskämd flickvän.

Publicerad 2008-04-25 23:49:20 i Kärlek

Jag är världens mest bortskämta flickvän.

Jag har en H som:

Gör te till mig
Gör fotbad till mig
Alltid lagar 5-sjärnig mat
Oftast låter mig bestämma vad som ska vara på TV'n
Kallar mig sin skatt
Aldrig lägger sig själv utan att ringa och säga godnatt,
och aldrig somnar brevid mig utan en godnattpuss.
Pussar på mig säkert runt 300 gånger om dagen
Ger mig fotmassage
Klappar mig på magen när jag har ont
Plåstrar om mig när jag behöver det
Får mig att skratta hur ledsen, arg eller upprörd jag än är
Lyssnar på mig fastän jag oftast inte har något vettigt att säga
Sätter alltid mig i främsta rummet
och framförallt... får mig såhär glad:


image197

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela