prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Besviken.

Publicerad 2008-04-17 23:46:18 i Allmänt

Min födelsedag. Min kväll. Jag har bjudit mina vänner. Är det konstigt att jag blir besviken?

Många av er pratade jag med senast igår, och idag har cirkus 10 personer bangat. P.g.a. vaddå? Ja, det kan man fråga sig. De flesta har vetat om det här hur länge som helst. Jag har tjatat, ring, facebookat, gjort en grupp, träffat er face to face, men ändå?

Ni är vuxna människor, varför kan man inte bara hålla sig till det man säger? "Men det är ju bara jag", ja, men om 10 personer är bara en så blir det ändå en stor del av dom jag hade velat ha vid min sida. Varför ska jag skicka iväg en beställning på bord om vi ändå inte kommer behöva dem? Det är för mycket begärt för mig att en krog ska behöva lida också. Varför ska jag tjata och tjata om ett svar, när folk ändå inte håller sig till dom.

Jag kommer ha askul imorrn, för att jag kommer ha många av er där ändå, hur sjuka eller liknande ni än är! Missförstå mig inte nu, jag ser fortfarande fram emot imorrn något sjukt mycket. Men jag förstår mig inte på er andra. Ni är vuxna människor. Vad är problemet?

Besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela