prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Äntligen uppdatering!

Publicerad 2008-04-09 17:19:42 i Allmänt

Hej älskade vänner, var ska jag börja? Jag har så mycket på mitt hjärta!

Zambiaresan var underbar. Sol, kärlek, bad, djur, god mat, promenader, chill, champange, fruktsallader, bra filmer, safari, bilresor. Ville inte åka hem, men nu är jag hemma! Var sjukt sorgligt att lämna allt och alla, kommer ju ej åka dit nå mer. Men sånt är livet.

Resan hem var ett kapitel för sig. Behöver jag säga mer än att vi hamnade på samma flygplan som ett 50-tal somaliska flyktingar? ............

Försenade så landade vi kl 11 i förmiddags, sen var det direkt hem till älsk och duscha, och sen iväg på utbildning. Har nämligen fått jobb! På strömma (båtarna ni vet) som biljettförsäljare!! Bra jobb för att vara mig. Så det är fullt upp. Har äntligen fått mitt handledarbevis nu också, körkort here I come! Vann också ett fint halsband som väntade på mig här hemma från kristallrummet :)

Men det finns tråkiga nyheter också, det händer verkligen fööör mycket just nu. Vad kan jag skriva mer än att det nog snart väntas en heel del sjukhusbesök för mig. Pappa sa t.o.m. åt mig att packa begravningskjolen. Men vi ska tänka på det bästa. Dessutom så ser vår lägenhet ut som hej kom å hjälp mig, stambytet ni vet, men jag flyr till min kära H.

Så nu ska jag ta det jag behöver härifrån, åka hem till H och äta middag, sen plugga lite, sen sova. Imorgon är det utbildning 9-17 och sedan universitetet 18-22. Fullt upp!

Och om några dagar fyller jag år!

Bilder kommer!

PUSS!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-04-09 17:33:11

Ha en bra kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela